onsdag 9 juni 2010

Colosseum 9/6

Jag, Heldri, Retro och Mr O spelade Colosseum på onsdagskvällen. Jag var trött i huvudet och det kändes som om jag snubblade över mina egna tankar när jag skulle förklara reglerna för Mr O, som inte spelat spelet förut, som tur var fick jag hjälp av både Heldri och Retro annars vet jag inte hur det skulle ha blivit. Detta var första gången jag varit med och spelat spelet utan att alla investerat i en loge till kejsaren, både Mr O och Retro struntade i denna investering. Retro vann med 97 poäng (han har även kompiskretsens rekord på 104poäng!), jag fick 81poäng vilket jag under omständigheterna var ganska nöjd med.

Bilderna blev tyvärr jättesuddiga. Nästa gång ska jag inte fota med mobilen utan ta mig i kragen och hämta kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar