söndag 20 september 2009

Fler färdigmålade kamrater

Har legat däckad i eländig förkylning (dock inte nöff, nöff) men nu är jag tillbaka!
Har hunnit fota fler ryssar som är färdigmålade, lite suddigt här och var men det är som det är...

Börjar denna uppställning med min tredje färdigmålade survivor squad.Här är fjärde enheten och likaledes den första survivor squad som jag kamouflerat, det kommer att tillkomma åtminstone två till enheter med kamouflage.
Två sniper teams. En figur har jag fotat tidigare men nu är alla fyra konverterade och målade.

Min vilda varbjörn! Urzinen var bland de första figurer jag målade till SOTR.
Vasily Zaytsev, hittills den enda specialkaraktären jag har köpt men det blir nog fler.
Det var allt för tillfället men det kommer mera, jag har inte ens börjat med mina zombier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar