söndag 2 augusti 2009

Ond bråd död

På lördagen var jag och Heldri hos min syster och svåger och spelade spel. Först ut så spelade vi förstavärldskrigsspelet Wings of War vilket jag velat testa länge. efter en kort men intensiv luftstrid vann jag med bara några repor i lacken på min Sopwith Snipe. Detta följdes av The Haunting House som svågern knep segern i. Efter att vi ätit gott blev det så småningom en omgång Zombies!!!. Jag var först till helikopterplattan efter att jag slagit mig fram beväpnad med brandyxa och skateboard (skateboarden räknas faktiskt speltekniskt som ett vapen!) samt hittat en bil med nycklarna i tändningslåset. Sist blev det en lång omgång Gloom med tre expansioner. Efter många tragiska hädanfärder vann slutligen svågern tätt följd av syster.

Det blev tyvärr inga bilder då min nya mobil inte tyckte som jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar