onsdag 10 mars 2010

TAU

För ett tag sedan målade några av mina Tau-tanks och insåg när jag var klar att jag var färdig med hela armén, varenda figur målad! Detta kanske inte verkar vara nåt speciellt men när man samlat och målat en armé från och till i tio år så känns det väldigt bra när det väl är klart. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken armé jag skall fullborda härnäst. Jag kommer att visa mina Tau i närbild (och i bättre fotokvalitet) när jag kollat igenom alla bilder jag tog med kameran men så länge får det duga med en jag tog med mobilen. Vanligen så spelar man Warhammer 40k med arméer på mellan 1500 0ch 2000poäng (om man inte spelar Apocalypse), detta betyder inget för den oinvigde men värt att nämna att styrkan på bilden nedan är på starx över 4500poäng!

Kanske kommer jag nån gång att lägga till en enhet Stingwings...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar